<3 jag vill ha sex

2010-07-09 @ 17:13:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

lalallalalalalalalalalallaalla.
fan va jag stör mig att jag inte gick in på Qx förens idag, har fan inte varit inne sen ja åkte till sweden rock?
O vet ni vad, jag hade fan fått ett nr till en sjukt söt tjej som skulle till sweden rock som ville ses... men visst fan missa ja o kolla de innan ja drog iväg till srf och såg det nyss? fan ta mig!!!
Sånt suger.....
jaeavla jag!

Neeej nu längtar jag ännu mer till WONK imorgon, ragga töser hela natten.mums... :)
hoppas på o hitta sig en pudding om inte annat så träffar jag en man imorgon också antagligen ifall han ringer mig förstås ;)

Idag ska jag faktiskt färga mitt hår, jag ser ju fan skalllig ut i min ljusa utväxt. inte bra det..;)
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken röda färg jag ska ha så nu bytar jag färg igen hahaha., alltså en annan röd färg då såklart. ! humpf....
får se om jag känner att detta är färgen jag trivs i :) hoppas på det bästa iaf.

nu skA JAG  inte vara en datornörd längre utan gå ut i det fin fina vädert. blir snart grillning med familjen o sånt mys. kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback