Nu är det fredagsmys=)

2010-01-29 @ 20:39:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har det varit en fin o trevlig dag, vaknade dock halv fem typ o sen igen tio i fem för att Markus klocka ringde då! usch då, fast tur är ju att jag kunde somna om ganska snabbt! =)

SEn vakna jag kl 09.00 för att storasyster ringde mig (A) ! Tänkte vafan lika bra att gå upp för då såg jag ett sms av Emmelie, och hon ville jag skulle med till NOVA i LUND!
Så ja jag drog mig hemåt, skulle äta men de kom ju upp lika snabbt igen :S konstigt värre! men sen blev de att jag drog till Nova, åt god middag o sen blev det att kolla massa saker! jag hittade mig ett par jeansleggings:D Och en skjorta men den köpte jag aldrig, hade inte tillräckligt mkt med pengar!! Och Emmelie handlade ju massa barnkläder bara, till lillen i hennes mage:) Jag börjar bli väldigt nyfiken på om det är en pojke eller flicka faktiskt :D !! Men iaf tack Emmelie för en trevlig dag:)

Sen drog jag mig till burlöv center o mötte upp älskling och Vira =) Och de var längesen jag träffa den lilla ängeln så jag blev happppy :)
Nu sitter jag hemma hos markus, och den lilla saken röker satan ta mig xD !
Ohhh jag börjar bli gammal, sjukt ont i ryggen som vanligt :/ !

Nej nu blir de nog filmtime o lite fredagsmys! det behövs ^^

Ha en fet jävla bra kväll/natt!!!
MAHA vilken sexig markus:D
Markus tror han e coool eller något:D


Kommentarer

Postat av: Markus

Jag ser ju helt jävla pittögd och fuckad ut haha

2010-02-03 @ 06:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback