Jag är kär och galen i dig!! :D

2010-01-20 @ 20:55:32 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjenare =)
Glömde att skriva igår, men men, så kan det gå när det händer mycket i livet, eller egentligen inte så mycket men ja ni fattar :D !
Igår var jag med Malin och Martin, ja de var väl som en helt vanlig dag med dem. De två är störda som få, och jävligt flumm och ja de går inte o ta de lugnt länge med de två i närheten! verkligen galna idioter:D maha men jag tycker om er två ändå höhö!!

Idag vaknade jag kl 09.00!! weeei jag var pigg o glad =) skulle egentligen dra till hörby o simma, men ja jag kom ju på att eftersom jag piercade min bröstvårta för inte så längesen så får man ju inte bada på 3 veckor ! så jag sket i det, men de blev iaf en tur till hörby för att träffa bästa bästa bästa bästa kusinvitaminvän Malin!!
Vi var hemma hos henne o snacka skit o umgicks o kolla tv o sånt trevligt, sen gick vi ut för att gå till viking! Det blev lövbiff för min del och panerad snitchel för hennes del :D väldigt gott, och hungriga var vi verkligen=)
Sen kom Michaelle med sin söta dotter, och sen gick vi en liten runda!!
Sen blev det inte mycket mer att göra, för sen skulle jag ta bussen som dock var lite försenad så blev ingen boxning idag!! Men ja på måndag kommer jag ju iaf dit igen, har lovat mig själv att jag ska försöka att hoppa hopprep och boxas med min säck hemma varje dag, eller iaf varannan dag är ju iaf en början :D!!!
Men som sagt sen så hamnade jag hemma hos Markus som vanligt:D men det gillar jag ! FÖR JAG TYCKER OM DIIIIG OCH DIN NÄRHET:D

Nu står pysen i duschen, och snart blir det filmdags och myspys!!

Ha en bra dag gott folk! Ciao

Lite gammal bild, men jag gillar den :D

Kommentarer

Postat av: Markus

I like you alo honey ;)

2010-01-20 @ 21:10:57

Postat av: Anonym

För det första, lär dig skriva ordentligt.

Hur gammal är du? 12? Om du nu har något som helst innanför skallen så lär dig skriva.

Annars kan du ju bara göra dig själv en stor tjänst och sluta, helt.



Och vem tror du bryr sig om vad du gör i ditt så kallade liv? Vad du åt på en andra klass restaurang i en håla som ingen bryr sig om.

Du kan ju skaffa dig en liten dagbok och skriva ner dina små tankar i stället för att skriva något så meningslöst på en blogg. Tror du missat poängen vad en blogg är meningen att vara.

Tror du missat poängen i det mesta. Och missat svenska lektionerna med. Tydligen.



2010-01-20 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback