Första boxningspasset ;D

2010-01-18 @ 21:41:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja idag var det mitt och Saras första boxningspass :D och det gick väl faktiskt bra, trodde dock att jag skulle dö! För har fan inte tränat regelbundet på över två år så jag kände mig duktig! Det var roligt som fan och verkade vara trevligt folk och de är sjukt bra träning på köpet =)
Efteråt kände jag mig stolt och nästan som en helt ny människa!
På onsdag kör vi träningspasset igen och hoppas på att det är lika roligt då!! :D
Sen blir de antagligen att ta ett halvår eller ett årskort!!

På fredag ska jag kanske simma i de nya badhuset i Hörby =) känner att jag vill göra två saker, men de blir antagligen att jag kommer gå på boxning, styrketräning och simning alltså tre saker :D men vafan det kommer bli sjukt nice och de kommer bli bra resultat i slutändan =) vem vet jag kanske är värsta grym på boxning, värsta dolda talangen :P höhö, eller ja jag kan ju drömma XD



Nu sitter man hemma hos markus och han ligger in the bed o smsar som en toook ^^
Nej nu ska jag vara social =) Ha det fett nice ciaao!


Kommentarer

Postat av: Jonas Sandgren

Själv har jag varit på kickboxning, riktigt kul faktiskt.. man blir jäääävligt trött ja,, å bra träning äre ,, keep it up ;)

2010-01-20 @ 13:18:42
URL: http://alltmeninget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback