En helt bra söndag helt enkelt!

2010-01-17 @ 21:58:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej gott folk!
Idag är det söndag, och dagen är snart över!
Men denna söndagen har varit trevlig, som hela min helg har varit eller rättare sagt så har hela min vecka varit perfekt!
Har fått vara med Markus sen i torsdags o det gillar jag skarpt! Jag älskar DIG!!!! :$

Idag vaknade vi tidigt, de är faktiskt nice o göra det fast det är helg, för man hinner med så jävla mycket o göra då! =)
Idag har jag även varit på min kusin kevins kalas =) de var trevligt faktiskt, träffar inte de så ofta så de var faktiskt nice, god mat o god efterrätt e ju aldrig fel =)

Och varför jg skaffat ny blogg är för att jag kommer inte ihåg mitt lösenord eller från vilka av mina hotmailer jag registrerade den med ^^ typiskt mig!!

Imorgon blir det första dagen att träna BOXNING! Som jag har längtat =) Helt HAPPPPPYY!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback