Redan söndag igen :S

2010-02-07 @ 14:28:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Redan söndag igen, fan va tiden går fort.... fast jag är glad att denna helgen har gått fort annars hade jag saknar markus alldeles för mycket och det är bara jobbigt ju!!!
Igår blev det pulkaåkning med Petra och Mini, trevligt men fett jobbigt o gå i backen DÖDA MIG VAFAN!
Trodde ja skulle frysa ihjäl i huvudet också på köpet då alltså!!:P fick ju fan fullt me snö i hela huvudet av att åka, nästa gång måste ja ha köpt mig en sån rånar mössa eller ngt ! usch annars.

På kvällen igår blev det förfest hemma hos mig, vi körde jag har aldrig!! :) Så de blev lite drickande vi alla blev lulliga, så vi hade jävligt roligt... sen bar de av till jägers, GRATIS GRATIS det gillar jag!! Och där dansade vi typ nästan hela kvällen/natten sen var de hem o sova o då kunde ja knappt hålla käften! hahahah

idag blir det en slapp dag/kväll och imorgon ska jag börja på praktiken, nervös ! GAH!
idag blir det film film o återigen film tänkte jag mig, skönt att få vara ensam lite ibland faktiskt och de var längesen jag kunde njuta med att vara ensam!



Bild från förfesten :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback