Praktiken är mycket rolig :D

2010-02-09 @ 17:04:57 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan, detta blir en snabb uppdatering!!
=)

Är sjukt trött idag, fyfan måste jag säga... att bara ställa sin klocka på 05.00 är sjukt!! En sak är säker att jag inte bör sova hemma hos markus när jag  ska börja kl 07.00 dagen efter, ett helvete ju hihi, men fick ju iaf vakna upp bredvid älskling och det är de bästa <3.

Nu är jag hemma, skulle bara hem om efter praktiken, jag slutade 15.00 o tack o lov för det. Det är alldeles lagom för mig , fast dagen har gått sjukt snabbt var först på golvet o tog ut varor sen var de visst rast, där gick ja i 2/5 timme med musik o träffa lite kunder....... Ja har man roligt så går fan tiden sjukt snabbt!! efter min lilla kvarts rast var de kassan som gällde fram till lunch som var kl 12.00 till 13.00 sen var de kassan igen. Så nu börjar jag komma i fart med lärandet =)...

Igår var det bara kassan som gällde också!!
Tur jag börjar 10.00 imorgon, lite sovmorgon iaf, men slutar dock 18.00 lite drygt det men men sånt är livet !!

Nu ska jag kila o ta tåget till älsk igen <3
Ha de fint alla !!

Kommentarer

Postat av: Jonas

Låter som du haft det bra, de glädjer mig:)

2010-02-09 @ 22:51:51
URL: http://alltmeninget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback