Onsdag japp!

2010-02-17 @ 20:41:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha nu ör snart denna dagen över, är sjukt jävla trött så sängen snart är inte fel!
Och speciellt inte när man ska gå upp halv sex imorgon SENAST!! gaaah....
Igår var jag hos älskling, vi kollade på bio på Farsan! Den var jävligt rolig och bra, så jag rekomenderar den varmt.
Idag har jag bara praktiserat, men tiden har gått väldigt snabbt, har träffat lite friends inne på coop också som handlat av mig, trevligt värre.

På min lunch idag drog jag hem till Catta för att ta en lunch med henne, de blev färdigrätter från coop javisst! Bara för att pizzerian inte hade öppet så jag kunde inte handla pizza med upp till henne! Trist läge när vi båda två var sugna på pizza ju, hehe men vafan då slapp jag iaf vara onyttig!

Imorgon början man klockan 07.00 till 16.00, ganska skönt o börja så tidigt ibland! Längtar tills fredag nu som fan, att få träffa älskling och sötnosen Vira ! =) jag saknar henne som fan!

Nej nu blir de nog sängen så pusshajs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback