onsdaaaaaaaag:D

2010-02-03 @ 21:25:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Blöö, Imorgon ska Markus åka till hälsingland, snacka om att jag kommer att sakna dig väldigt mycket!!
Jag hoppas iaf att du kommer ringa mig (A) !

Jaha snart är denna veckan också slut, helgen börjar närma sig och då ska de blir feeest! På lördag kommer Petra och Mini hem till mig och då ska vi förfesta som faaaaan innan jägers, det kommer nog att bli riktigt roligt, hoppas jag på iaf!!
På fredag vet jag inte ritkigt ännu vad ja ska göra, antingen en chill kväll me någon vän eller dra till malmö, Bodoni! men frågan e om ja pallar festa två dagar i streck ? humpf! jadu de kommer ja inte bestämma förens på fredag alltså känns det som....

Som tur är så är jag hemma hos Markus idag, annars hade vi inte sett på en hel vecka o de är fan alldeles för länge för mig. men egentligen så är de bara en vecka, en vecka går fan snabbt :O !
har varit på Ike idag me Markusmannen och hans mamma, trevligt värre... MArkus passa på o handla soffbord, tvbänk, matta o en lampa.... :D jag handlade bara påslakan o örngott :D

Nej nu har ja ont i min armfan!!! imorgon blir de nog träna konditionen och även åka pulka :D:D:D
bye my friends

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback