Måndag !!

2010-02-15 @ 20:05:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
Fan har glömt att uppdatera sen i torsdags, men vafan gör det! Det har ju varit helg o då har man mycket annat för sig... tillexempel att vara med sötisen! ^^

Iaf min helg har varit underbar, har ju fått vara med den allra bästa människan! Fast tråkigt att inte lilla Vira kom, jag saknar henne också ju :(!!
Men iaf har helgen gått alldeles för snabbt, i fredags blev de film o mys o i lördags blev de malmö o kolla lite affärer sen mys på kvällen igen! Och igår var det ju alla hjärtans dag - då kom Markus mamma o hans syster o hennes boy I think?, hem till Markus.... Då blev det jätte god mat o trevligt sällskap så klart!!
O fick alla hjärtans dag present av Markus också ju, tack igen söt! Och imorgon ska vi på bio och se på Farsan! =) hoppas att den är bra!

Yeye idag var praktiken nice, det är tur de finns roligt o trevlig personal in tha butik!
O har varit helt själv i kassan idag o så kommer det att fortsätta, så det är toppen! =)
Imorgon börjar jag kl 7 o det är egentligen dödligt, men de känns faktikst ganska bra att jobba o slita, man blir iaf piggare på dagarna än förut !

Är dock redan trött, men vafan ska nog sova snart ändå hihi!!

Iaf ni får ha de super fint, för det ska jag ha! Ciaao!


Gammal bild, men du är fin och underbar osv osv.. < 3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback