Pain...

2010-12-02 @ 19:30:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I can't handle the pain anymore, the memories.

A broken heart it's a broken heart.

Make me forget, make me belive.

Save my life once and for all, I'm begging you...





Jag älskar vodoooo och massa annat shiiiiiete!
jag har blivit knas och börjat läsa en bok också.
börjar undra vad som börjat hända med mig?
var flera år sen jag läste en bok för min egen skull xD
och jag älskar böcker, filmer och VAMPYRER! GRRR! ge mig.

haha ursäkta mig idag. e ute i min egna värld faktiskt.

gårdagen var trevlig, stack till malmö kolla film med kompisar hos anna 08an. sen umgicks vi bara o snacka massa o sånt, o lite kuddkrig hahaha.
sen imorse kom ja knappt hem. jävla tåg. förseningar o inställda bara. tog buss istället till hörby tur de. tog mig en sväng in på entre också o handlade mig ett par leggins. myyyycket fina. borde testa dem också. hähähäh.
aja hajdå.
känns som ett jävligt onödigt bloggskit idag! så ciaaaofan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback