Nu är det dags att säga adjö....

2010-12-20 @ 16:32:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan, nu är det så här att jag känner för att byta mig till en annan blogg....
men jag tackar nu för alla mina goda och trogna läsare som nu istället kan följa min nya och bättre blogg som den kommer bli inom kort tid förhoppningsvis.

http://queer.devote.se/

Jag hoppas på fler kommentarer av er alla och att ni kommer fortsätta läsa min andra istället.

Denna blogg kommer jag spara för min egen skull ifall jag vill gå tillbaka till mina gamla goda minnen jag har skrivit om här.

Om inte annat så vill jag bara säga god jul och och gott nytt år till er alla eftersom jag inte kommer komma in på denna igen!! eller iaf inte uppdatera fler gånger.

Kram och HEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback