lucia.

2010-12-13 @ 23:04:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

IDAG ÄR DET LUCIA!
undra hur många som varit bakis idag efter lussevakan xD inte jag iaf hehehe

Snart är det läggdags för min del, är riktigt trött nu! Gaaah...
Helgen har varit mycket trevlig, skulle dock ha blivit en alkoholfrihelg, det slutade med att jag drack både i fredags och i lördags! jag är inte duktig alltid. :/ eller rättare sagt inte ofta. blööö, de måste ändras.

I fredags drog jag, anna o mini till malmö.... hem till emelie blev det för att förfesta lite o julmysa.
sen skulle vi vidare till tomboy, slutade med att anna o mini drog sig vidare ut på annat ställe för de inte kände sig riktigt bekväma där och det tkr jag är väldigt tråkigt.
Jag var ganska trött sen så bleev ganska så seg till slutet så var bara skönt att komma hem sen hehehe:P men träffade iaf underbart folk =)

i lördags skulle jag ta de lugnt, men de sket siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig bara för att en viss person inte var frisk så ja kunde dra mig ditåt....
Blev att jag drog mig till Linas och Malins 20 års fest, och jag ångrar mig inte att ja drog dit för de var riktigt roligt.
var typ 70 pers =) o ungdomar bara typ! ^^ kanske 10 vuxna xD
det kommer bilder när jag orkar lägga upp ! ^^ om jag orkar hehhehehe...

Idag har jag passat sötnos Tindra <3 gick upp kl sju, inte likt mig! men var ganska skönt ! =) och roligt var det också. gött me småliv.
vi kollade på pippi och madicken XD! hehehe mysigt.
ikväll drog jag mig till lotta o där var hennes pojk fredde också, blev att vi glodde film. japp det var trevligt det =) men de var halt ute o köööööra fan höhö.
nej sängen kallar fan på mig. tror den längtar som fan efter mig xD

Imorgon blir det malmö! <3

ni får ha de super fint.
puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback