HAHAAHHA! ni måste bara kolla! =)

2010-12-05 @ 23:09:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ni som gillar klämma andras finnar -
ni borde gilla att klämma såna här stora också kanske ;) 

http://www.youtube.com/watch?v=v3jNCBe1VTY

Kolla in den videon på youtube sååå blir du nog happy =)





Denna dagen har varit chill, söndag japp ! mysigt.
igår blev även en lugn kväll utan alkohol jag är superduktig =)
i fredags blev de fest men drack inte ens upp mitt vin så känner mig bra! =)
till helgen blir det alkoholfritt. antagligen! =)

Och vet ni vad. nu ska jag lägga mig o läsa sen blir det att sova! =)
imorgon blir det pepparkaksbakning med la family... :D mysigt

Och nu vill jag bara säga att jag älskar tigrar! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback