bloggdesign. hjälp mig! ;D

2010-12-06 @ 10:43:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

nu har jag ändrat min design lite och nej jag blev inte nöjd med den...
fan då

aja..
får väl försöka orka fixa med den senare idag! =)
just nu pallar jag inte iaf! =)
Vill ha min egen design, frågan är om jag orkar klödda med det så mkt! gaah galet jobbigt. men vafan har ju inte mkt mer att göra egentligen så får bli att jag ger mig in på det snart igen. var ju längesen jag gjorde mig en design. =)

och visst är jag duktig som gick upp klockan nio idag =) wiiiho.

Kommentarer

Postat av: anna

Jag kan hjälpa dig lite med den om du vill :D

2010-12-07 @ 09:42:35
URL: http://annakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback