<3

2010-12-14 @ 16:49:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Visst kan bördan va tung
När man bär den på ryggen
Trycker mig igenom skorna, ner i jorden,
För att bättre höra orden, bakom dem står du

Visst kan bördan va tung
När man bär den på ryggen
Trycker mig igenom skorna, ner i jorden,
För att bättre höra orden, bakom dem står du

Du kan drömma dig bort
Men aldrig komma tillbaka

Vissa tänker andra tankar
Tänker du som jag förstår nu
Varför aldrig känslorna svalnar

Det regnar manna från himlen
Så du kan äta dig mätt

Handling kontra konsekvens
Konstigt att det aldrig kännts
Som nånting hänt trots att man bränt sig själv

Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig

Jag har bäddat min säng
Så du kan komma hit
Hoppa och skrik
Så kommer du bli rik
Tiptop eller flopp
Du är dig lik

Tänker stå tills jag somnar
Det blir tyst till sist
Alltid när jag är här, vad du vill vill jag ha
Hoppa och skrik du är dig lik

Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig

Visst kan bördan va tung
När man bär den på ryggen
Trycker mig igenom skorna, ner i jorden,
för att bättre höra orden, bakom dem står du

Visst kan bördan va tung
När man bär den på ryggen
Trycker mig igenom skorna, ner i jorden,
för att bättre höra orden, bakom dem står du

Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig
Pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig
Precis vad man kunde vänta sig

Kommentarer

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-14 @ 21:01:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback