181 dagar ikvar ! :)

2010-12-09 @ 15:00:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Heeeej o hååå gammle du! =)
Jaha då var det torsdag och då säger jag bara jiiiiiiiiiiiiiiiihhoooo.
snart fredag då med =)
ska snart läsa klart den andra boken av Vampire Academy, ni som inte läst de böcker har missat något för fyfan vad bra de är !
har läst klart de två första snart och sen är där två till som ska läsas! =) underbara böcker enligt mig iaf =)

Senare ikväll blir det att dra till lund o umgås med jens! =) ska bli kul o träffa honom.
Imorgon blir det antagligen att träffa Anders om man han nu blivit frisk som jag då hoppas pååååå! =) annars blir det julmys hela helgen in malmö tha city hemma hos lilla Emelie =) <3

Och vet ni vad...........
181 dagar ikvar nu till SWEDEN ROCK FESTIVAL!
JIIIHHHHHO
har varit där två år så det börjar bli en tradition som jag inte får missa. aldrig i livet att jag vill missa det !
Ni som känner mig borde veta att jag älskar festivaler.
ska även till siesta för tredje året och så kanske de blir METALTOWN för första året, jag hoppas på det iaf och hoppas på att man kan få biljetter till de i present! =) eller iaf lite pengar så jag har råd! ^^ annars får de bli att spara som fan!! ^^

Nehfan . nu ska jag göra lite annat skit ist för att sitta här vid datorn o glooooo!
ha de fint alla goa o söta människor.
hajdåå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback