Party like a rockstar!

2010-08-13 @ 17:34:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
Nu har man slutat på sitt jobb också, tråkigt faktiskt :(
Har hänt en hel del sen sist , som ja inte orkar skriva just nu. för jag är ganska stressad. ska till malmö o festa såklart. ska fira max födelsedag =) kommer nog bli roligt ^^!
Imorgon blir det 70 års kalas, eller ja 20+50 :D

Och ja vad ska ja säga, de märks att de är fredagen den trettonde idag:O:/
jag råkade göra en tabbe på jobbet eller vafan man ska sääga rent åt helvete blev det iaf.
inte smart, ja tror ja var alldeles för stressad eller ngt :/
vill ni veta vad ja gjorde kanske?
ja för de första så var hela den dörren cp till grovdiskmaskinen, så jag råkade inte stänga ordentligt. när ja väl hade satt igång den så forsa fullt med vatten o graniter ut o snacka om att ja fick panik o fick stänga av hela skitet, till slut funkade inte handtaget alls.
snacka om att ja hade otur.... hade tänkt på något hela dagen o tror de var något sånt här skit !
men men
lite roligt var det iaf !
aja
nu får ja väl dra mig ! =)
ha de gutt gutt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback