nomnomnom...

2010-08-31 @ 00:05:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej vad tiden går snabbt när man sitter vid datorn.
idag har jag känt att devar roligt på internet, kommer inte ihåg sist ja tyckte det :O gaaah!
har köpt converse idag från tradera, har velat ha såna vita sjukt länge så kändes som om ja skulle döö av lycka när ja vann de för 344 kr. mycket billigt om man jämför i butiken. så hoppas nu man får de o inte blir lurad för då dör jag fan haha.
imorgon blir de en sväng till malmö, ska kolla i nåra butiker. =) blir nog trevligt.
sen ska jag hem till anna. =) får se va som händer där, har ju aldrig varit hos henne men blir säkert roligt.
känns som om denna veckan kommer gå sjukt fort.
och helgen är typ redan planerad. eller rättare sagt hela veckan upptagen kan man ju säga :)

på lördag blir det iaf 25 års fest för min kusin Linda, tror de kommer bli superroligt =)
och fredag blir det spice om de inte blir annat skojs ! =)

nu på onsdag börjar jag dansa streetdans också . kommer bli sjukt roligt =) behöver lite träning också så.

=)
humpf.
ska nog sova nu så man orkar sig upp imorgon bitti =)
kramkram.


PS:
Dessa heta kängorna kan ni gärna köpa till mig?=)
vill ha som fan!! nomnomnom....
du är min föralltid om du ger mig de haha:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback