Michael Jackson<3

2010-08-08 @ 19:02:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu var det söndag och helgen över typ.
jag är sjukt trött nu, hade lätt kunnat somna när som helst men tänkte iaf kolla en film eller två innan dess! ;D
helgen har återigen blivit sjukt lyckad!
I fredags var det laserdome, sjukt jävla roligt! körde två pass! underbart... :D dock gick första dåligt som fan för både mig och emelie, hahaha andra gången gick faktiskt lite bättre för mig! =)
Sen blev det att dra sig hemåt till emelie för att duscha bort all äckliga svett o sånt shiet, sen drog vi oss vidare till anna o drack lite hos henne.. spelade fia med huff, shotar i stora lass! blev laddade och glada.
sen drog vi till spice, en rockbar.... och jag gilla det stället sjukt mkt... älskar man rock så e de ett tips att gå dit. helt underbart folk o musiken o ja stämningen o allt =) helt enkelt perfekt.

lördagen blev det michael jackson hyllning på pildammsteatern. =)
Var inte riktigt som ja hade tänkt mig men de sista var bäst =).....
sen drog jag, filippa och anna vidare till nille =) förfestade där var trevligt. sen drog vi till spice återigen. underbart underbart som fan.
kommer bli ett ställe ja ska dra till ofta =)
sen blev det deep i slutändan! =)
blev nadddaaamat med tobbebobbe, o han e snäll som bjöd mig ;)

sen blev det sängen vid lite efter fem slaget. sov typ fem timmar!
sen idag har jag varit på kalas hos farmor <3

o nu blir det film o sånt shiet.
ha de fett najs folk!
kramkalas!


Här kommer lite bilder från helgen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback