Malmöfestivalen! =)

2010-08-20 @ 14:02:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenixen!
idag är de freeeeedag o freeeedagar älskar jag! =) weeiii im happy somfan! ^^
igår var de jobb i 7,5 timmar. sjukt roligt hade jag ! var helt slut sen efter att ja hade fått gå upp halv sex på morgonen... jag är långt ifrån en morgonmänniska. men värt det.

ikväll blir det malmöfestivalen och sen vidare till spice! =)
massa vin har jag införskaffat för helgen! jahdåå.....=)
Helgen kommer bli primafin tror jag faan. ska träffa awesome people o lär ju träffa nytt charmigt folk också. =)
Ibland är fan singelliivet det bästa som finns.

och imorgon ska jag ju tatuera mig också! :) hoppas de blir snyggt bara. men det blir de ju säkert speciellt när mina ska få göra den på mig! =)

måste snart boka tid igen för ny tatuering fast i höör. har ju presentkort där så! =)

nej hoppas ni får en super bra helg!
för de kommer jag nog få iaf.
puss o kram haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback