kärlek

2010-08-30 @ 20:54:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenixen!
Jaha då är det måndag igen. helgerna går alltid lika snabbt tråkigt nog.
idag har jag umgåtts med malin, har varit mycket trevligt.
men nu är jag ensam och vet ej vad ja ska göra.
deppig.

måste fixa tabletter imorgon för de e slut. illa det. .. . ..
blir nog en sväng till malmö imorgon, shoppa lite smått. behöver några skor jag kan dansa i, och kanske BÖRJA springa i ! känner jag måste komma ut och göra något om dagarna. springa låter lockande men om man kommer igång med det är en annan femma. jag känner jag måste. så antar det kommer ske snart. i veckan ;)

jag är redan trött.
och ändå har ja inte varit vaken så länge, bara nio timmar ungefär.
döööödligt väärrre.

jag måste göra något med mitt liv snart alltså, måste komma på vad fan ja vill med mitt liv.
jag vet att jag vill plugga vidare, men till vad vet jag fan inte :(
jag vill flytta hemifrån.
jag vill hitta den dära kärleken som inte existerar.
jag vill skapa familj i framtiden.
skaffa allt jag vill ha! ett liv helt enkelt som jag älskar ,
och jag kommer fan ingenstans känns de som.
möglar snart upp eller något.
illa detta helvetet.

jag vill börja känna tryggheten snart igen.
lyckan som finns där någonstans djupt inom mig.
frågan är bara när jag väl får känna den lyckan igen. gärna snart tack.

jag tänkte också att ni kanske ville se min tatuering de som inte ännu sett den.




HEEEEJDÅ! tack för mig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback