Heting

2010-08-05 @ 20:23:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ojojoj vad tiden ska gå snabbt då! gaaah trött börjar jag redan bli också... :P
tror jag börjar bli för gammal fan.. ;)
aja nu har man fixat sin fula utväxt :D tur det

gaaah vet ni hur mkt jag dreglar när ja ser ngn heting med rött eller svart hååår! o då ska de vara heta också och ha snygg frilla o snygg kropp o självklart ansiktet daaaamn vad det är hett.
en het jaevla kille skrev till mig på facebook idag mums säger jag bara. awesome heeeeet var han fan! (A)
och ja som trodde att ja inte kunde hitta några snygga killar längre. hittar fan mest tjejer nu bara. finns inte mkt snygga killar, jo de snygga är oftast bögar eller dumma i huvet tråkigt nog! eller såklart upptagna. humph..

Imorgon blir det LASERDOME! fett underbart niiiiiice ska ni veta! kommer vara sjukt roligt ;)
o lördag blir de paaarty paaaarty ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback