Flintskallig haha

2010-08-05 @ 10:09:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk! =)
Torsdag idag och det gillar jag =) wiiiihoooo, för snart är det fredag! :D
Igår var jag hos emelie, de var trevligt förutom att fucking åmål inte funkade och den andra filmen hackade faaaaan störigt som fan. så sen byta vi film för tredje gången o som tur var funkade den. =) det blev istället In her shoes.... den är bra den iaf =) Så blev lyckat till slut ^^.... ;D

Imorgon ska vi köra på laserdome, var fan flera år sen ja spela det så ska bli roligt ! =)
Och ikväll ska jag färga mitt hår, har en ful jaevla utväxt. det som är jobbigt att jag är så ljushårig för ser ju fan flintskallig ut på vissa ställen, för jävligt! haha....

Återkommer till bloggen efter jobb eller iaf ikväll någon gång... ;) ha de gutt!
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback