Bowling time

2010-08-28 @ 18:49:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är jag seg, det känns som om det är SÖNDAG! WTF!
säkerligen bara för ja har festat sen i torsdags. idag känner ja fan för att vara nykter, undra hur länge ja kommer vara det då!
humph. ska nog förvåna alla istället och klara att vara nykter.
ska snart fixa vid mig inför kvällen, det blir att bowla ju =) kommer bli fett nice.

igår var helt fucking AWESOME, karatefylla och underbara vänner.
ska lägga in bilder snart! =)
åkte virvelvinden med marie och cim, fyfan vad vi tre hade de roligt. ni är underbara och ni två e så sjukt sött par.... när man ser er två tillsammans så ser man lyckan som fan,. vill också hitta den där kärleken snart.
fast de lär ju dröja...
jag e alldeles för kräsen. :(

teddybears var sjukt awesome igår också  ! =) sjukt nice konsert.

ramlade tydligen igår också hahahha måste ha sett sjukt roligt ut, kändes som om ja ramla helt segt. råkade ju självklart sätta min hand i glasskärvor också haha ja e ett nötskal ilband;;)
ohhhhh vet ni vad.
ja fick äntligen träffa Frida och Sarah! WIIIIIHO kanske ska träffa de idag med, var jätte kul att få träffa er igen eftersom sist var på siestan! de var de bästa festpolarna på siestan =) och synd nog har vi inte träffats i sommar som vi egentligen skulle ha gjort ! dåligt av oss egentligen men får ta igen det snart istället. :)

fortfarande lika seg idag, tror ja måste köpa enerydricka NU!! måste bli pigg i min skallefan.

neh nu ska ja lägga in bilder på datorn från igår. så uppdaterar bilderna snart :D ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback