<3

2010-08-25 @ 16:31:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan
ja som ni vet så är det ju malmöfestivalen därför jag inte hunnit eller orkat uppdatera mig här.
har ju varit där varje dag förutom i söndags och ska dit snart igen! Idag alltså, för idag ska jag kolla på Adept och The haunted! =)

men vet ni vad, jag är sjukt trött och förvirrad idag
gah
och jag orkar inte skriva blogg, tråkigt just nu.
plus att jag hatar datorlivet.
deprimerande skit.

och att mitt humör kan vändas så jaevla snabbt av att se vissa människor tar kål på mig.

Ajahapp.
måste måste måste måste....
ni får ha de gitt
bye

återkommer när jag väl känner för att skriva av mig lite skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback