Wonk tonight:D

2010-04-24 @ 11:25:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var det redan lördag, fredagen rusade iväg!
Igår så var jag först med Sarah och Malin, var trevligt eftersom jag inte umgåtts med dem på flera år!
Senare drog jag till hässleholm och träffade Bella! =) supertrevligt, blev lite fika o massa snack o sånt shiet!
Sen var de bara hem om en stund o äta innan jag skulle vidare till Lund med Veronica, där blev det MC o glass! :) Och sen blev det BIO:D Det blev Remember me..... Och jag måste bara säga fyfan vad bra! Värt att se, vill ha vill ha! Dock inte ett slut jag hade förväntat mig! Typiskt ! men ni måste se iaf :D

Nej nu ska jag in i duschen o sen packa lite saker... sen blir det att dra till trelleborg till min känguru Camilla :) Vi ska på Wonk ikväll o sen blir det att sova hos henne ! så det kommer bli sjukt bra hoppas jag :)
Får dock inte dricka alkohol egentligen, men kan ju iaf dricka ett glas eller ngt ! får se hur de funkar =) Billig fylla antagligen men men =)

HA en bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback