Vilsen

2010-04-12 @ 19:28:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En bra dag, en fin dag, en underbar dag! Tills kvällen kommer då blir det trist och tråkigt och deprimerande. Men så är livet när man är ensam och deprimerad. Ibland tänker jag tillbaka till när jag mådde underbart bra, när jag skrattade och log, när jag var med människor. Nu vet jag knappt vem jag är längre, inte gamla underbara Sofia längre. En ledsen och ensam tjej, som inte vet vad livet är ?
En vilsen Sofia som behöver alla sina bästa vänner och familj som mest. En som inte klarar av ensamheten länge till.....
Sommaren kommer bli bra, kommer iaf vara singel... Det är fina grejer det! !=)
En sommardag, på parken med sina underbara vänner med en vattenpipa och picknick hade suttit fint väldigt snart =)
<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback