Så sant som de låter

2010-04-21 @ 17:00:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hopp gummisnopp...
Tror att jag ska öka mina tabletter imorgon, har inte direkt fått några biverkningar än så länge så kan va bra o testa skillnaden med en halv tablett extra imorgon! ^^ Spännande =)
Ska träna om en timme typ, kommer gå sjukt dåligt tror jag, ingen kondis förfan... efter det så ska jag hem till Rebecca o umgås me henne o sen blir det att sova hos henne ! =) Blir nog trevligt^^
Idag kom Martin också o hälsade på mig lite, mupptuppen ^^

Snacka om att jag e sjukt osäker på mkt just nu, gaaaah blir tokig på mig själv alltså!


En liten dikt bara:

ditt leende inledde ett extraslag i mitt hjärta , din blick fick mitt blod att rusa och orden dom vackraste som finns gjorde mig hög, det du sa, kommer du i håg eller förlorade du minnet dagen då du portade mig från dina läppar?

du bad mig leva vidare med mitt liv men du glömde av att mitt liv fanns hos dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback