Maha:D

2010-04-28 @ 21:42:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tänker på dig, du är vacker!
Och jag hade önskat väldigt mycket just nu... Men jag vet att jag inte klarar detta just nu iaf.
Jag måste tänka på mig själv i första hand just nu, denna tiden är svår för mig !
Jag önskar att du förstår mig förr eller senare!


Idag har jag varit hemma hos Veronica bara, snackat lite o kollat tv o ätit ute jadå en lugn o trevlig dag helt enkelt! =)


Att man kan vara så svag som du? jag fattar inte, hur fan du tänker egentligen!
Du tror att du är stark, men så som du gjort så är du mer svag än vad jag kommer bli!
Jag kommer klara detta galant, ensam är starkast! Jag behöver ingen för att bli stark!!
Bye Loser!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback