Längtar till helgen! :D

2010-04-28 @ 23:02:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

snart snart e det helg igen! och då är det valborg =) Minns inte förra valborg så bra? eller gör jag det? fan måste tänka efter vad fan jag gjorde då!! aaaahh nu kom ja fan på det! ;) malmö då med japp! =)

Men men på fredag blir det pildammsparken in malmö ! Och jag är redan pepp som fan :) farligt detta kan bli hihi!!
Träffa nytt folk är alltid awesome! Ska dra dit med emelie o hennes kompisar så kommer ju inte känna många ;D maha ! =) Fin fint!!
Så imorgon måste ja nog in en sväng på systemet eller på fredag kanske ;D....

Imorgon ska jag nog umgås med Lotta <3 BLir säkert trevligt tihi!

På lördag ska vi fira sötnos Lotta<3, äta gott gott o sen bowla, kommer bli fett kul ! =)
Livet leker, och jag älskar singellivet alltså. förutom när man e ensam på kvällarna ! ^^ men jag vänjer mig med tiden! Min framtid kommer bli fiiiin!
Tjejer kom hit med er , iaf de fina o underbara =) mums!

Neh fan ! nu ska ja sooova så nattinatti puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback