Deep Ikväll! =)

2010-04-10 @ 12:46:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!
Igår var de helt kaaaos, var först i Malmö o träffade Sara, då blev det SUBWAY gott gott. Sen drog vi vidare till Espresso House efter vårt efterlängtade goda KAFFE! ^^ Sen bar det av hemåt till mig för att finna oss en fest eller något ställe o dra på.... De var en fest som sket sig, de var hässleholm som också sket sig! Det blev helt enkelt en utekväll på B2 i Eslöv! :) Fick tag i Rebecca o då blev de självklart att fortsätta dricka hemma hos henne, dock inte för mkt för hade ingen dricka med oss typ! Glömde den, men de gör inte mig något för ikväll ska de supas också.
De var iaf väldigt trevligt på B2, alltid kul o träffa lite people =) Och haaaaan e såå söt ^^ (A)! mums
Tack girls iaf! =)

Ikväll blir det förfest hemma hos mig, grillning o sånt myys, kanske lite vattenpipa också ^^.
Då kommer Mini, Rebecca, Lotta och Ante mannen... De ska bli trevligt som fan.... Synd om Ante dock som måste stå ut med oss fyra galna tjejer ! ;) Men de blir nog fint, sen ska vi träffa Emelie o hennes friends i Malmö o seeen DEEEEEP! har aldrig varit där så hoppas på att där är jävligt kul... De blir de nog, måste komma ut o glömma vissa äckliga människor som älskar att såra mig fettmööö!
Ni har lyckats ganska bra med vad ni håller på med, men det är bra att man vet sanningen om er nu iaf. Jag hade mina tankar o självklart hade jag rätt från första början.... Du säger du inte e som andra killar? nej det är du verkligen inte, du är värre!!! :) Så hoppas du e nöjd över vad du håller på med! Om man nu föredrar små flikkor så xD! Trodde du var tillräckligt mogen, men men! man börjar inte gilla ngn på en dag som du sa förr, men tydligen föredrar du någon som gör det nu :D ! Hoppas ni lever lyckligt för det kommer jag göra som fan utan er! Jag gillar läget just nu, och desto bättre att våren e här.. Hade ändå dumpat dig till sommarn om du ville veta! =) Eller tidigare ändå så ! Jag är så mycket bättre än er två tillsammans de kan de flesta också säga! =)
Jag ljög iaf inte om att ja inte skulle hitta någon på år! För jag är inte en människa som bara tar någon för att jag känner mig ensam, jag är inte som du ;) YEY Där satt den! Att man kan sjunka så äckligt lågt de förstår jag inte alltså.... Förstår allt nu fan varför du va som du va lalallala

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback