Tänker på dig!

2010-09-27 @ 22:34:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj gott folk.
Idag har det varit en fin helg, och helgen likaså! =)
har varit på arbetsförmedlingen idag, sen har jag bara varit hemma hos mammsen och sen har jag varit ute och gått lite med Malin, Ida och hennes dotter.

Sen har jag mest segat framför soffan. maha. skönt har det varit iaf! =)
I veckan har jag inte många planer, känner inte för att göra så mkt som förra veckan, kändes som om jag stressade fram o tillbaka lite överallt i skåne! Fattar inte hur jag ska hinna träffa alla som vill ses. humpf.

och vet ni vad jag vill? jo jag vill på gaykryssningen i sthlm i november.... :D Fett ös de hade varit, har aldrig varit på en kryssning och en gaykryssning hade passat mig helt perfekt just nu.. jag måste bara få med mig någon jävel så kommer jag åka dit! :D Någon som vill med?? =)

och nu längar jag även efter helgen som vanligt, men inte de jag tänkte på egentligen utan något helt annat som kommer ske nästa vecka antagligen :D wiiiihoooo..

Aja...
och vet ni vad, jag har fortfarande inte fått tummarna loss från röven till att boka en tatueringstid. dålig stil av mig!!!
humpf. får hoppas på att jag gör det imorgon då! :P om jag inte e så laaat^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback