Läääängtar....

2010-09-18 @ 00:07:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godagens! =)
Humm nu är det en ny dag. eller ja jag ska faktiskt sova nu typ :)
är sjukligt trötter idag. vet ej vad som har hänt med mig, är typ alltid sjukt trött förutom när ja super då blir jag iaf piggare för ett tag :O tills min gräns går :P
har nyligen haft Martin, Veronica och Maria hos mig. och vi har kollat på två filmer. var trevligt o så faktiskt :) Tack för ni ville komma. behövde en nykter fredag nu igen så! :D
ska sluta dricka varje helg också snart.
ska försöka iaf att bara dricka varannan helg. sen kommer det bli mindre och mindre antagligen :)

nu längtar jag tills imorgon, min förfest kommer bli bäst. och sen kommer jägers bli awesome, kommer ju sjukt mycket folk och ja allt kommer nog bli underbart helt enkelt. hoppas jag på iaf :D
nej nu får ja fan ont i mina armar. hahahaha
så hejdå!!! :D
natti natti <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback