Grubbel!

2010-09-27 @ 23:51:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hum tankar är farliga ibland, eller ganska ofta för min del!
När jag väl börja tänka så slutar jag aldrig grubbla förens jag somnat eller hittar på med något roligt med kompisar eller ngt.

Ibland vill jag bara byta namn, byta stil, byta läggning, byta hem, byta allt. :S
Ta bort alla mina dåliga minnen och ta bort alla människor som jag haft något dåligt med.
Men så kan man ju inte göra dock. istället måste jag få leva så här, som jag är.
Att bara småsaker kan göra en så illa i hela sitt liv?
Livet är fan inte alltid lätt, men man måste fan kämpa.
Och det tycker jag att jag gör varje dag, eller iaf nästan.


Imorgon bitti har jag bestämt att jag ska köra ett litet träningspass innan jag äter frukost! :D
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och smsa vidare med en sötnos. =)
Ni får ha det super.
pussokramkalas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback