FREEEEDAG:D

2010-09-24 @ 13:12:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
och nu är det fredag, IGEN!
och det gillar jag... även om jag har fredag varje dag ungefär? :)
Igår umgicks jag med Ida, Emmelie, Malin och så klart Idas och Emmelies barn :D söta små liv de är.... :D
Var ute och gick med ida och emmelie o de var mysigt i det fina vädert.! :D
Senare på kvällen drog jag mig till ystad, en jävla bit att åka... men skulle såklart hälsa på essi! :D
Blev att vi kollade film Ice age 3 :D den är rolig den.... sen blev det att sjunga lite singstar... och sen vidare hemåt igen. kändes som om jag åkte skåne runt igår fan! :P maha...
aja...


Ikväll blir det partyyyy! :D
Förfesta med emelie... :D sen blir det spice och till slut så blir det bodoni...
kommer nog bli fett nice... :D
ska fira jesper :)
och fan va alla ska fylla år idag känns det som..

men men..
Grattis på Sara som blir 20 år idag och grattis till grisen Martin som blir 21 år ;D

imorgon ska jag antagligen till perstorp till anders. :)
var längesen man träffa den pysen så ska bli roligt.

träffade faktiskt adde i onsdags också efter dansen... blev film o mys o skit =) var även längesen jag träffade honom så var roligt. haha :P

ska snart dra till arbetsförmedlingen och sen vidare till malmö
! så ha de fett nice era jävlar.

ciaaaaooo! :D puss o kram..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback