Ensamhet. :/

2010-09-28 @ 23:05:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Humm..
Snacka om att jag har känt mig sjukt ensam idag, nu vill jag bara ha kärlek... den där trygga närheten, en person som älskar mig lika mycket som jag älskar honom/henne.
Jag vill kunna få gråta ut vid någons axel, kunna få prata med någon om allting.
Kunna få kramas, pussas och mysa en massa.
Jag saknar verkligen kärlek.

Och jag hatar detta.

Jag längtar tills jag finner den personen som kan få göra mig lycklig igen. <3
jag vet själv att det kommer dröja väldigt länge.
men varje dag veta att jag har någon långt långt ifrån mig gör mig ledsen.

Jag kommer krama min nalle i natt, det är den som får stå ut med mig !!!!

Nu får ni alla ha det så bra.
för orkar inte skriva mera.

Tänkte iallafall lägga ut en bild på mig! var längesen sist! ^^
kram

Kommentarer

Postat av: izzy

vet hur det känns :/ jobbigt är det som fanken.

Jag vill med ha kärlek :( ´man undra fan vart är personen för mig.

Jag vill ha en flickvän och göra allt som man gör när man har ett förhållande!!!

2010-09-29 @ 20:58:24
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback