Dans ikväll =)

2010-09-01 @ 13:53:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj! idag är de finfint väder =)
och idag ska ja bli ännu mer fattig, ska ju börja dansa streetdans idag! =) men lätt värt det.
igår handlade jag en hel del i malmö, o ja som bara skulle handla ett par leggins! hum slutade med att ja handlade två leggins/tights, ett linne,rött läppstift och en parfym!!!!

Jag som borde spara cash, jag e lite smått dålig på de just nu fan!
humpf...
får spara nu en massa istället ;) ! ska inte handla massa onödigt skit på länge nu fan ;) !!!

Imorgon ska jag färga mitt hår hos rebecca =) , då blir det svart underhår och såklart fortfarande rött ;).... sen så ska ja fika med älskade mini <3.... sen kanske de blir bio på kvällen med emelie = )

Jag hade kunnat jobba idag och på lördag men ja e en nöt som ska på 25 årsfest på lördag! så ja tackade nej.
aja hoppas ja får en chans till snart iaf! annars blir ja galen eller ngt! haha!!! :O

Ohh blir så sugen på o åka på språkkurs, Singapore, melbourne eller bristol låter väldigt lockande. även en massa andra ställen men dessa så sjukt nice ut ! =)
kanske ska man bara åka iväg och leva livet o lära sig bättre engelska! hade varit hur underbart som helst liksom^^..... jag e en fegis som inte vågar mig ut i världen själv. fan då! får hålla tummarna att jag vågar.

nej fan.
tråkigt här.
ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback