Besviken på mig själv!

2010-09-06 @ 16:17:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hallå ja!
Denna helgen har varit väldigt trevlig, lite ledsam men även väldigt lycklig.
Jag har lärt mig mycket denna helgen känner jag nu. jag har lärt mig av några misstag, och jag känner redan nu att jag aldrig kommer vara mig lik.
jag kommer iaf skärpa mig nu och ta tag i livet.

Jag vet dock inte riktigt var jag ska ta vägen, en sak är säker att jag ska ut o jogga ikväll. känns som om ja måste börja med något om dagarna.
måste söka jobb också. och leta utbildningar. måste få mig en jaevla säker framtid NU!


JAg vill vara i din famn och gråta ut. gaaaah blir galen....

Aja....
ibland är jag bara för dum och vill bara gå tillbaka i tiden och ändra på mina FEL!!!!!
humpf.
synd man inte kunde ha varit smartare innan.

aja nu får ni ha de bra.
ciaooo..

Kommentarer

Postat av: Anonym

de kommer att gå bra!!! =)

2010-09-27 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback