Sexgalning!

2010-10-01 @ 18:01:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej! :)
idag är det freeeeeeedagsmys!
Med familjen.
blir väl film o lite snacks kanske.

igår så var jag först med Malin o gick med hennes hundar i skogen, trevligt.
sen blev de att vi drog oss till Malin E och dit kom även Sara M.
Två gamla kompisar från högstadiet som man hade en hel del roliga minnen med. så blev massa skratt o snack.

senare på kvällen drog jag mig vidare till hbg, mötte upp Sara. blev att hon o jag åt på Mc för vi skulle vänta tills sarah kom hem. där vi skulle festa såklart.
Simon och jonas var också där.
så det blev en lite chillkrökkväll. skratt o lite berusade blev vi iaf med roliga spel.
sen sov jag hemma hos sara i landskrona... missade självklart vårt tåg me nåra minuter, alltså sista tåget. suck fick bli taxi ist.

Några mobilbilder blev det iaf :)





vaknade typ sjukt tidigt idag för sara skulle ju till skolan.
så e helt seg idag dock...


har faktiskt tvättat lite idag och så har jag kolllat efter lite saker som ja kan sälja imorgon.
eftersom vi ska ha loppis.
bara att komma
är från 10.00 till 15.00 ! :D


Och varför ja skrev sexgalning var bara för att sariz sa att vi var sexgalningar igår. kom på det nyss HAHA!

o för att locka er lite att läsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback