Inget går som man vill alltid.

2010-10-09 @ 15:56:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå ja!
Uppdaterar ganska dåligt här som vanligt. jag har mycket att säga, helt för mycket som ingen bryr sig om iaf. så skiter i att skriva allt även om jag har mycket bra att skriva. humpf....
Blir oftast på kvällarna som jag har sjukt bra meningar att säga er alla. men jag orkar aldrig sätta mig vid datorn när jag väl ligger i sängen o tänker.

Men iallfall min helg blev ju iaf inte alls som ja hade planerat, men den blir bra iaf!
igår var jag hemma hos anna, vi kollade på Idol och kolla nåra avsnitt från småstjärnorna och drömde sig bort till 90-talet igen haha.
Sen kom Filippa... o så drog vi ut en sväng o lekte vid en lekplats. snacka om livsfarliga saker de har, snurrsaker o sjukt roliga saker. men ja hade fan slått ihjäl mig om jag hade varit liten. för då vågar man mer. hahaha...

Men det var iaf trevligt o skönt att vara nykter en fredagskväll, sen sov ja hos anna. hennes säng är skön eller det e min när ja e där för hon har ju två sängar haha :D

Snart ska jag gå in i duschen o sen blir det att fixa vid sig inför kvällen då jag ska på fest i skurup hemma hos Alexandra:) kommer säkert bli trevligt, helt nytt folk hela högen och jag åker själv dit så de ska bli väldigt spännande.
Har ju inte ens träffat alexandra så:P maha
men jag vågar ta risker jag. jag lever bara en gång. även om jag dör en vacker dag kanske hehe. aja

inte ska vi vara negativa, jag lever livet som jag gör. och jag trivs med att träffa nytt folk, fast inte kul om de skulle vara en mördare eller ngt åt den stilen men men. än så länge har jag iaf inte mött upp en sån som tur e =) ......


lite synd att jag inte ska till wonk idag bara,. synd att tina inte kan längre :/ jag som hade sett framemot detta sjukt länge.
aja....
jag får ju aldrig som jag vill riktigt ändå.
hummm

nu får ni ha en super trevlig lördag allesammans. för det ska jag ha hoppas jag på iaf :D annars får jag göra det roligt.
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback