En mycket bra dag =)

2010-10-26 @ 20:51:05 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hejhej
jaha som vanligt glömmer jag bort min blogg.. ;D
men helgen har varit trevligt speciellt i lördags. sjukt roligt att träffa vänner man inte träffat på väldigt länge :D
Blev ju camillas 20 års fest, sen vidare på efterfest hemma hos marie och där blev det sovplats för mig och malin så vil slapp ta oss till malmö på natten :D tur det! :)
fick en mysig natt också :D aldrig fel! =)

känner mig glad idag också :)
och ändå har jag glömt ta mina antidepressiva idag. och helgen. jag är glömsk ibland fan. .. .

bokade även tid förra veckan till min nästa tatuering, längtar så mycket <3.


Har varit i malmö idag och även i eslöv på arbetsförmedlingen, och sen gick ja in en sväng på blue banana... där blev det att jag handlade tunnlar 10 mm till mitt öra, blev tre st väldigt fina :D sen blev det vanliga örhängen till mitt andra öra också :)
i malmö handlade jag grejer till halloween... :D sjukt vad jag längtar tills den sjätte november då jag ska till wonk :D kommer bli underbart <3
ragga brudar o sånt e aldrig fel. :)

och som vanligt saknar jag kärleken. jobbigt. vill ha någon snart. men den kommer när jag minst anar det och när jag trivs som singel. är ju alltid så för mig!!! och sen när man e upptagen springer folk efter en.. varför varför ska det vara så:O kan man ju undra... hehe

Får lägga upp ngn bild här nu också tänkte jag mig. får bli från camillas fest :D

Här har vi tre härliga tjejer :)


Lite tungor? ;D

Lite folk :)

Kommentarer

Postat av: M

Inte illa och vara med på två av tre bilder ;)

2010-10-27 @ 20:17:20
URL: http://svinkul.blogg.se/

Postat av: M

eller förresten, jag är med på alla 3 :D awesome!

2010-10-27 @ 20:18:02
URL: http://svinkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback