Halloweenfesten blev lyckad :D

2010-11-01 @ 16:38:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Heeeeej!
Idag var det måndag igen! :)
Och en ny månad också xD
Helgen har varit fin, i fredags drog jag till malmö för att kolla på bio de blev jag och anna bara och så blev det i rymden finns inga känslor.
Om ni inte sett den filmen så borde ni se den, är sjukt rolig och bra.
Efter bian begick vi oss hem till Filippa och där var lite annat folk också och de drack o sånt. men de gjorde inte vi. en nykter kväll fick de allt bli ! :) härligt var det också, kom ju hem lite efter två på natten sen också...

I lördags blev det ju halloweenfest först blev de förfest hemma  hos marie och magnus. Där la vi pärlor och drack o snackade en massa. var sjukt roligt att lägga pärlor de var tider sen! kommer bild sen på våra fina mästerverk xD!!!!
Kommer även bilder från förfesten och från distortion som vi då var på och dansade loss.
Jag gick o snacka med massa främlingar och dansade loss med dem, var sjukt trevligt alltså! : )

Igår blev det mestadels bara lugn dag/kväll hemma hos emelie med massa filmer, cola och pizza! :D och skratt åt våra fula bilder ! XD

Neeeh nu ska jag kila iväg. ha de gutt...
ciaaao <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback