Snart är det fan helg igen :)

2010-05-05 @ 22:47:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
Igår var det helt enkelt underbart trevligt måste jag säga =)
Jag älskar när människor kan få mig på bättre humör alltså, tack till er som kan det alltså! ^^ Ni är guldvärda!

Ditt leende, mums på det alltså! =)

Det roliga är att jag kommer alltid att hitta någon som är bättre än den förra, jag är inte så kass som går neråt när de gäller nästa förhållande som vissa andra! =) jag tänker innan jag träffar någon, eller okej kanske inte alltid... men men!
Jag vet att till sist så kommer jag hitta den jag verkligen vill ha, de andra har varit långt ifrån som jag vill ha dem! Alltid något jäävla fel, och nej jag är inte perfekt själv, men jag ger så mycket kärlek när det väl kommer den jag vill ha resten av livet! Den personen som jag kommer se en underbar framtid med, jag tar inte första bästa som jag tror jag kommer leva lyckligt med längre. Aldrig i livet att jag ska bli sån...... usch o blä.

Så mycket som kan äckla mig nu för tiden, det bästa av allt är att jag inte är beroende av sex längre, jag känner inte ens någon sexlust! Fatta att det är toppen just nu dåå?
Skönt som fan tycker jag, i innan var de katastrof, visste inte var jag skulle ta vägen haha! galet värre ;)

Idag har jag umgåtts med Malin, har inte gjort för mkt egentligen men men trevligt iaf! sen ikväll stack jag och Jessika min storasyster och kollade på min lillasysters teaterföreställning Domino hette den, och den var riktigt bra måste jag säga! blev nästan själv förvånad maha, och hon var duktig =) Så de var trevligt !

Imorgon ska jag in till Malmö och träffa Emelie, ta en fika o bara prata en massa =) De kommer bli super trevligt ^^ Du är en superfin vän =)

Nej om man ska sova snart ! ^^

Fuck dator alltså, man tänker bara på en massa fittor då ! blöööö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback