Siestan imorgon :D

2010-05-24 @ 22:21:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha ja, snart ska jag sova!
Har köpt Siesta biljetten idag för en stund sen, snacka om att man e i sista minuten eller vad?`
Imorgon blir det systemet, och kan inte bestämma mig för hur mkt o vad jag ska handla för ngt?
HJÄÄÄLP
O jag ska åka imorgon med Micke, o har fan inte packat. allt får ske imorgon ska in till lund imorgon bitti o köpa skor o ett par leggins tänkte jag mig sen blir det fan hem o packa ner allt innan Micke kommer o hämtar mig!
Fuck helt pepp men ändå så stressad! tror jag måste sova nu snart också! Ska upp tidigt imorgon, halv åtta? kommer döööö!
gaaah!

Idag har de varit trevligt iaf! Ciao
Ha de najs! puss o kram hörs på söndag antagligen om jag överlever siestan försås! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback