Siesta HERE I COME!

2010-05-25 @ 16:01:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fuck nu börjar jag bli fattig igen! :/
Handlade ju Siestabiljetten igår de gick på 905 kr, och idag har jag varit på systemet o där blev jag av med 550 kr ! ett helvete, men de e fan värt det! =)
Ikväll åker jag till Siestan, kommer bli fett underbart nice hoppas bara på att vädert inte ska bli så dåligt som de har sagt! :P
Då kommer man bli alkis denna veckan då japp, börjar ikväll och slutar på lördag antagligen =)

Kommer bli nice o få träffa en massa nytt folk o även andra man känner som man inte träffat på länge.

JAg hoppas bara på att Mini kommer imorgon<3

Kramhaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback