Maskerad igår :D

2010-05-13 @ 21:49:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var jag på Izabellas maskerad för hon fyllde ju 22 år =) Då var temat 80-talsrock.
Jag hade sjukt jävla roligt iaf, måste snart festa igen! =) Har kommit fram att de alltid är lika roligt att festa med både Izabella och Emelie! Helt klart sjukt underbara brudar det....
Och de andra som var där igår var också jävligt trevliga, alltid lika roligt o träffa nytt folk =).
Vi körde charader, o vårt lag losa ju självklart hahaha bara för izabella hade skrivit lapparna själv o hon var ju inte med i vårt lag! fusk! ;) haha kul var de iaf, du e sjuk du :P.
Sen körde vi twister också hahahaha år o dar sen ja gjorde det, fan va ja sög på det stort! :P men roligt var det iaf.......:D
Som sagt de hände en hel del som var roligt iaf =) tack Izabella för att jag fick komma (A)!! Och tack för att jag fick sova hos dig även om jag låna en del av din säng hahahah!

Idag har jag varit seg hela dagen som alltid dagen efter ja har druckit alkohol... :P
Men tur var iaf att jag inte mådde lika kasst som en viss annan tjej, fyfan ... aww stackars bella var sjukt bakis! tsss...


gruppbild:D


Imorgon är det dax för att fira Emelies födelsedag, tror det kommer bli en super duper bra kväll det med ! =)
Snacka om att jag älskar malmö helt plötsligt :D
Aja snart ska ja kolla tvn o slagga! =)
ha en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback