Hatar er!

2010-05-08 @ 14:15:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fyfan vad jag HATAR ER!
Ni är de värsta människorna jag har träffat på, så falska så jävla äckliga!
Jag hade bara önskat att ni försvann från min värld, att jag aldrig mer behövde få träffa på er igen.
Jag hatar allt med er, ni är fula och stinker skit!
Falskhet som fan!
Att man bara kan göra så här mot någon!
Ni har iallafall ingen framtid tillsammans kan jag lova er!

Jag vill aldrig mer se eller höra era namn igen......



Allting var en fet äcklig lögn!
Hur fan kan jag ha gillat någon som er :S
Hur fan kan jag ha gjort det, usch o blä....

Hoppas ni blir fedelyckliga tillsammans ! ^^

För man kommer bli lyckligast utan såna problem som er japp!

Fan vad jag kan hata så mkt helt plötsligt :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback