FREDAG! :D:D:D

2010-05-14 @ 15:27:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Livet går helt enkelt vidare!
Fast det är jävligt svårt just nu, men jag försöker iaf bita ihop och hitta något/någon jag kan trivas med just nu....
Jag hade iaf hoppats på att det aldrig skulle bli så här illa för mig, men tydligen sket det sig när jag blev ensam för sista gången... Nu så ska jag satsa på att vara ensam, för då blir man som starkast! Och det är just det jag behöver nu, att bli stark och klara mig bättre i livet. Även om vardag går upp och ner så måste jag ändå fortsätta kämpa, för jag vill bara må bra nu och slippa dessa äckliga tankar som kommer hela tiden när jag är som ensammast.
Vissa minnen vill jag bara att de ska försvinna, som om de aldrig har hänt.... Du ska aldrig mer finnas i mina tankar och jag vill bara slippa allt med dig nu! Du förtjänar inte mig och nu har man fått reda på så mycket som man borde ha fått reda på från första början!

Som sagt jag hatar att jag alltid ska ha rätt om folk, jag hatar fan människor! Finns ingen värre varelse än alla ni äckliga människor som tror ni kan allt o blablablabla! usch på er allihop! även jag själv är hemsk och det står jag för! Men nu har jag börjat ändra på mig själv som tur är, jag ska bli den dära nästan perfekta tjejen! maha lycka till då va !

Ikväll blir det knytiskalas hos Emelie och jag hoppas och tror verkligen att det kommer bli hur mysigt och trevligt som helst! =) Har dock blivit jävligt förkyld så tror ja ska ta de lugnt med supandet för en gångs skull ;).
Har handlat en present till henne idag och nyligen har jag kollat i ellos, blev att man beställde lite kläder och ett par skor! =) får hoppas det sitter snyggt på mig bara ! ^^ höhö

Nej nu ska jag vila en stund sen blir det att fixa sig inför den stora kvällen! kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback