Filmkväll tonight:D

2010-05-08 @ 13:37:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hej!

Idag är det lördag =)
I torsdags var jag ute på drömfabriken med Emelie, Siri och Jennie =) Det var sjukt kul, träffa en massa goa brudar o sånt shiet! aldrig fel helt enkelt! ^^
Igår så gjorde jag inte så mkt tror jag? eller  ? haha ! hum joo på kvällen så stack jag till Eslöv för att kolla på Attitude 69s dansföreställning, där min lillasyster var med! Sjukt jävla bra var alla, och de små söta barnen var sjukt söööööta när de dansade =)
Var jätteduktiga iaf de flesta, och man vill fan bara börja dansa nu igen när man ser det....
Kom hem vid elva tiden, så blev inget festande höhö =) hade ändå inte pallat, så när ja kom hem så snackade jag i telefon med Bella =)

Ikväll blir det filmkväll hemma hos Catta =) Tror det kommer bli superduper trevligt som sist hon hade det ^^!!!

Imorgon ska jag antagligen dra till Bella! =) Blir nog fin fint ! ^^

Byee

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback